La mulți ani, OrasulSUCEAVA.ro!

În urmă cu patru ani am venit în Suceava cu forțe proaspete să cuceresc lumea și să ating steaua mea. Îmi amintesc cum am făcut cunoștință cu OrasulSUCEAVA.ro și dintr-o dată culisele scenei se umpleau de fluturași și inimioare.

Apoi am început să fac parte din minunata echipă, după un refuz categoric! (Eu? Nu! Nu, eu nu pot! :D)

O experiență foarte frumoasă și interesantă pentru viața mea. La început foarte timid și cu pauze dese, apoi cu pauze intermitente, iar acum am descoperit gustul adevărat al satisfacției în ceea ce privește atribuția mea. Sunt bucuroasă că am descoperit o echipă de oameni interesanți și foarte prietenoși, că am învățat și relaționat prin intermediul OrasuluiSUCEAVA.ro.

La mulți ani OrasulSUCEAVA.ro! Poftă la cât mai multe imagini și cuvinte!

Acest articol a fost publicat în recomandari, Viață. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu